Serwis

W ofercie Veracomp dostępny jest pełen wachlarz usług serwisowych i wsparcia technicznego dla rozwiązań HUAWEI:

Pakiety serwisowe Hi-Care – to zestawy usług serwisowych realizowanych bezpośrednio przez producenta.
Charakteryzują się wysokim poziomem dostępności i zapewniają wsparcie na każdym poziomie technicznym
wszystkim klientom, posiadającym aktywny kontrakt serwisowy. Wsparcie na poziomach L1-L3 jest realizowane
przez support Huawei w języku angielskim. Dostęp do usług dla posiadaczy jest świadczony poprzez portal
http://support.huawei.com/enterprise/en/index.html, gdzie można otworzyć nowe zgłoszenie, sprawdzić
status lub pobrać oprogramowanie.

Pakiety serwisowe Co-Care – to autoryzowane usługi serwisowe, świadczone przez Veracomp jako
4 Star Cetified Service Partner (CSP) na terenie Polski. Dzięki temu, Partnerzy i Użytkownicy mogą uzyskać
pełne wsparcie techniczne i serwisowe do zakupionych kontraktów serwisowych Co-Care na poziomie L1 i L2
(diagnoza, weryfikacja i rozwiązywanie problemów) w języku polskim, realizowane lokalnie przez certyfikowanych
inżynierów. Dostęp do tych usług jest realizowany poprzez dedykowany portal hezo.com.pl, do którego dostęp
mają polscy Partnerzy Handlowi Veracomp, posiadający, posiadający podpisaną umowę partnerską (używając login
VZAM) oraz Użytkownicy sprzętu po zarejestrowaniu się na portalu. Dostęp do inżynierów jest także realizowany
drogą telefoniczną: 12 25 25 600.

Dlaczego warto współpracować z Veracomp SA

  • Dedykowany do świadczenia serwisów Dział Profesjonalnych Usług IT
  • Profesjonalny portal www.hezo.com.pl
  • Długoletnie doświadczenie Veracomp w świadczeniu usług dla wielu producentów